Otrokovice - Oficiální stránky města


Vyhledávání


Město Otrokovice - foto město přívětivé
K OBČANŮM
Město Otrokovice - foto město přívětivé
K OBČANŮM
Město Otrokovice - foto město přívětivé
K OBČANŮM
Město Otrokovice - foto město přívětivé
K OBČANŮM

Cesta: Titulní stránka > Město Otrokovice > Městský úřad > Dokumenty města > Poskytování informací > Poskytnuté informace


Žádost o poskytnutí informace - Uzavírka Exitu č. 32 (32/2020)

Datum podání žádosti: 20. 7. 2020

Datum poskytnutí informace: 20. 7. 2020
Předmětem žádosti byl doplňující dotaz předchozí žádosti žadatele, a to zda byl harmonogram výstavby ucelené části stavby nebo stavebního objektu součástí žádosti o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích, podle které byl stanoven termín uzavírky na dobu 7. 7. - 20. 8. 2020.
 

 
 
Součástí žádosti o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích nebyl harmonogram výstavby ucelené části stavby nebo stavebního objektu, podle kterého byl stanoven termín uzavírky na dobu 7. 7. - 20. 8. 2020.
 
Žádost vyřizoval Městský úřad Otrokovice, odbor dopravně-správní.
Zveřejnil: Bc. Romana Pastuszková
Vytvořeno / změněno: 4.9.2020 / 4.9.2020

Líbí se?

 53% |  47%

Obslužné odkazy

 

 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 

Hlavní nabídka sekce

Přeskočit nabídku

Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

Zpět na začátek stránky

web & design , redakční systém