Cesta: Titulní stránka > Město Otrokovice > Městské zpravodajství > Přehled všech dokumentů
Agenda žádostí o informace podle zákona o
svobodném přístupu k informacím se každým rokem počtem přijatých dokumentů
výrazně liší. Zatímco v roce 2018 bylo například evidováno 15 žádostí, o
rok později už to byl dvojnásobek. Loňský rok s počtem 45 žádostí se
pohyboval v průměrných číslech. Žádosti se týkaly převážně výkonu
přenesené působnosti města, kopií dokumentů ze správních spisů a informací o
správních řízeních.
Za rok
2023 bylo evidováno celkem 9 stížností a 369 podnětů včetně hlášení závad. „Co se podnětů týká, statistiku výrazně ovlivňuje
právě služba Hlášení závad, kde lidé mohou elektronicky hlásit závady ve městě.
Jen v této aplikaci bylo zaevidováno za uplynulý rok 353 podnětů,“
uvedla Lenka Kvapilová, vedoucí oddělení kanceláře starostky. Nejvíce jich
směřovalo do oblasti dopravy, veřejného osvětlení a zeleně. „Většinou se jedná o opakující se problémy,
které se radnice, především ve spolupráci s Technickými službami, snaží
okamžitě řešit. Jsme rádi, že si občané všímají nedostatků ve městě a
upozorňují nás na ně, protože jen tak můžeme pružně reagovat na všechny
závady,“ uzavřela Lenka Kvapilová.
Další informace:
tisková mluvčí města Otrokovice
+420 723 606 758,
+420 577 680 449
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.
web & design WEBHOUSE®, redakční systém vismo®