Otrokovice - Oficiální stránky města


Vyhledávání


Město Otrokovice - foto příjemné místo k
BYDLENÍ I PRÁCI
Město Otrokovice - foto příjemné místo k
BYDLENÍ I PRÁCI
Město Otrokovice - foto příjemné místo k
BYDLENÍ I PRÁCI
Město Otrokovice - foto příjemné místo k
BYDLENÍ I PRÁCI

Cesta: Titulní stránka > Město Otrokovice > Městské zpravodajství > Aktuální zprávy


Pomoc odběratelům energie od dodavatele poslední instance

Odebíráte energie od dodavatele poslední instance a nemáte nového? Musíte to řešit! Společnost E.ON ve středu 26.1.2022 od 10 do 14 hod. bude v 1. bud. MěÚ Otrokovice (dveře č. 204) poskytovat kompletní poradenský servis. Konzultant společnosti zodpoví všechny dotazy a vysvětlí případné nejasnosti.
dpi
 

 
 

Jestliže Váš dodavatel ukončil činnost, energie teď odebíráte od E.Onu. Pokud dodavatel už dál nemůže dodávat energie svým zákazníkům, a aby jejich odběratelé za žádných okolností nezůstali bez elektřiny a plynu, jsou tu dodavatelé poslední instance, kteří se o ně postarají. Na distribučním území společnosti EG.D, kam spadají i domácnosti v Otrokovicích, je dodavatelem poslední instance pro elektřinu společnost E.ON Energie.

 

Dodavatel dodávky energií zajistí, ale je třeba dát si pozor na několik věcí, které by lidé měli vědět. Co režim dodavatele poslední instance znamená?

        Podle energetického zákona je možné v režimu dodavatele poslední instance odebírat energie jen 6 měsíců od ukončení činnosti původního obchodníka. Do té doby si zákazník musí najít dodavatele nového.

        Pro domácnosti jsou předepsány zálohy, které je nutné měsíčně platit. Jinak by mohl při vyúčtování vzniknout velký nedoplatek. Pokud lidé výši záloh neznají, nebo pokud je placení nad jejich finanční možnosti, mohou se obrátit na linku 840 111 222 každý všední den od 7:00 do 16:00 hodin. Linka je zpoplatněná jako běžný hovor.

 

E.ON vyzývá:

        Najděte si nového dodavatele co nejdřív!

        Za energie teď bohužel platíte vysokou cenu, která je daná tím, že jsme s vámi nemohli dopředu počítat. Energie pro vás proto nakupujeme za velkoobchodní ceny, které jsou vysoké. Je tedy důležité, abyste si rychle našli nového dodavatele.

        Smlouvu můžete uzavřít s jakýmkoliv dodavatelem na trhu.

        I my vás samozřejmě rádi přivítáme mezi našimi zákazníky. Pokud máte zájem, zavolejte nám na zákaznickou linku 800 77 33 22 a domluvíme se, jak novou smlouvu uzavřít co nejrychleji.

        Jestli máte přístup k internetu, na eon.cz/dpi s námi novou smlouvu sjednáte i online.

 

Kdo vám může pomoct

        V případě, že si s celou situací nevíte rady, obraťte se na své přátele, známé, na obecní úřad nebo na zákaznickou linku E.ONu 800 77 33 22. Nejste na to sami, pomoc je blízko.

        V případě, že máte problém s placením záloh, spojte se se sociálním odborem Městského úřadu Otrokovice, tel. 577 680 435, 723 216 372, e-mail: hric@muotrokovice.cz.

 

 

 

 

Další informace:

Lenka Vaculová

tisková mluvčí města Otrokovice

+420 723 606 758, +420 577 680 449

vaculova@muotrokovice.cz

www.otrokovice.cz

 

 
Zveřejnil: Mgr. Lenka Vaculová
Vytvořeno / změněno: 18.1.2022 / 18.1.2022

Líbí se?

 50% |  50%

Obslužné odkazy

 

 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 

Hlavní nabídka sekce

Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

Zpět na začátek stránky

web & design , redakční systém