Otrokovice - Oficiální stránky města


Vyhledávání


Město Otrokovice - foto město přívětivé
K OBČANŮM
Město Otrokovice - foto město přívětivé
K OBČANŮM
Město Otrokovice - foto město přívětivé
K OBČANŮM
Město Otrokovice - foto město přívětivé
K OBČANŮM

Cesta: Titulní stránka > Město Otrokovice > Městský úřad > Elektronické a ostatní služby > On-line objednávkový systém


On-line objednávkový systém

Umožňuje pomocí internetu přímé objednání občanů na některé činnosti, takže při návštěvě úřadu občané nemusí čekat ve frontách. Lze zde zjistit i aktuální stav obsluhy klientů na jednotlivých odděleních.

 

Elektronická podpora obsluhy občanů
Informace pro klienty hodlající využít elektronický objednávkový systém Městského úřadu Otrokovice na odboru evidenčně-správním a dopravně-správním

Chci se objednat 
(kliknutím na zvýrazněný nadpis se Vám zobrazí aplikace pro objednávání přes internet).

Kolik lidí čeká na obsloužení ve frontě? 
(kliknutím na zvýrazněný nadpis se Vám zobrazí aplikace pro zjištění aktuálního stavu obsluhy klientů na jednotlivých odděleních).
 - NYNÍ DOČASNĚ MIMO PROVOZ

Objednávání klientů k osobnímu jednání na přepážkách odboru evidenčně-správního a odboru dopravně-správního Městského úřadu Otrokovice je zpracováním osobních údajů v rozsahu jméno, příjmení, e-mail, údaj o požadované službě a jako nepovinný údaj telefon.  Toto zpracování je založeno čl. 6 odst. 1 písm. e) obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) jako zpracování nezbytné pro plnění úkolu města prováděného ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci – veřejná správa jako služba veřejnosti dle správního řádu.  Zpracování trvá po dobu vytvoření časové rezervace až do uplynutí rezervovaného termínu, údaje se vymazávají v průběhu následujícího měsíce po uplynutí rezervovaného termínu. Bližší informace o tomto zpracování osobních údajů nejdete na stránce  http://www.otrokovice.cz/dp/id_ktg=1314.
Objednávání probíhá na stránce smluvního zpracovatele osobních údajů Kadlec - elektronika, s.r.o., Hviezdoslavova 1335/55e, Brno.

Informace pro klienty hodlající využít elektronický objednávkový systém Městského úřadu Otrokovice na odboru evidenčně-správním a dopravně-správním.

Prostřednictvím této stránky Vám zpřístupňujeme moduly umožňující elektronické objednání pomocí internetu nebo zjištění možnosti Vaší obsluhy na Městském úřadě Otrokovice, odboru evidenčně-správním, budově 2 úřadu, nám. 3. května 1341, Otrokovice, a to v těchto agendách:

- evidence obyvatel
- občanské průkazy
- cestovní doklady
- registr řidičů
- registr motorových vozidel
- matrika, ověřování listin a podpisů
- CZECHPOINT

Elektronický objednávkový systém je v provozu v úřední hodiny a je přímo napojen na vyvolávací zařízení, které vydává klientům lístky k obsluze a následně je vyzve k příslušné agendě k obsloužení. Zjištěné a zobrazené informace jsou staré maximálně 120 vteřin.

Úřední hodiny pro veřejnost.

Kromě přímého objednávání do vyvolávacího systému na konkrétní termín pohodlně ze svého domova či kanceláře snadno získáte aktuální informace o počtu lidí čekajících ve frontách u jednotlivých vyřizovaných agend.

Prostřednictvím tohoto modulu si můžete objednat obsluhu u příslušného okénka na určitý den a hodinu.

Postup objednávky (klient provede objednávku na internetu v postupných krocích, kdy je systémem intuitivně naváděn)

1. Vyberete si požadovanou činnost.
2. Vyberete požadovaný den a některý z volných časů.
3. Uvedete své jméno a příjmení.
4. Program Vám přidělí PIN a systém nabídne informace k jeho vytištění a nebo zaslání e-mailem.
5. Ve Vámi objednaném dni a hodině (10 minut předem a do 10 minut po sjednaném čase) přijdete k dotykovému terminálu (umístěn na přístupové chodbě k čekárnám odboru evidenčně-správního), zvolíte možnost "PRO OBJEDNANÉ KLIENTY PŘES INTERNET" a zadáte PIN, který Vám byl přidělen při objednávce. Terminál Vám vydá lístek s pořadovým číslem a systém Vás vyvolá v nejbližším možném čase. Pokud se Vám nepodaří v objednaný den a hodinu požadovanou činnost uskutečnit, není třeba objednaný termín rušit. Vyvolávací zařízení, pokud si nevyzvednete lístek s pořadovým číslem, automaticky zařadí do pořadí další osobu.

Storno objednávky lze učinit volbou "Smazat starou objednávku" přímo v modulu objednávání, a nebo nahlášením na email: nemcek@muotrokovice.cz

DŮLEŽITÉ! 

Pro přihlášení musíte zadat číselný kód nejdříve 10 minut před přiděleným časem objednání a nejpozději 10 minut po přiděleném čase objednání. Mimo tento interval (zmeškaný třeba jen o jednu vteřinu) program již přidělený kód nezná a proto jej nemůže akceptovat. V takovém případě se přihlaste jako běžný neobjednaný klient o lístek s požadovanou činností a budete obslouženi v pořadí došlých klientů.
Objednání je možné na 30 dní dopředu. V kalendáři při výběru data znamenají hnědá políčka volno k výběru, červená políčka, že je tento den již obsazen, šedá políčka, že tento den se neobsluhuje (sobota, neděle, svátek, neúřední den) a žlutá znamenají, že se jedná o období více než 30 dní dopředu. Posouvání možnosti objednávání nastává každý den během několika minut po půlnoci.
Vaše poznatky a připomínky můžete zasílat na email : nemcek@muotrokovice.cz

 

Kontext

Umístění: Menu > Mapa stránek > Město Otrokovice > Městský úřad > Elektronické a ostatní služby > On-line objednávkový systém

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 

Hlavní nabídka sekce

Přeskočit nabídku

Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

Zpět na začátek stránky

web & design , redakční systém