Cesta: Titulní stránka
Informace pro klienty hodlající využít elektronický objednávkový systém Městského úřadu Otrokovice na odboru evidenčně-správním a dopravně-správním Kolik lidí čeká na obsloužení ve frontě? Objednávání klientů k osobnímu jednání na přepážkách odboru evidenčně-správního a odboru dopravně-správního Městského úřadu Otrokovice je zpracováním osobních údajů v rozsahu jméno, příjmení, e-mail, údaj o požadované službě a jako nepovinný údaj telefon. Toto zpracování je založeno čl. 6 odst. 1 písm. e) obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) jako zpracování nezbytné pro plnění úkolu města prováděného ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci – veřejná správa jako služba veřejnosti dle správního řádu. Zpracování trvá po dobu vytvoření časové rezervace až do uplynutí rezervovaného termínu, údaje se vymazávají v průběhu následujícího měsíce po uplynutí rezervovaného termínu. Bližší informace o tomto zpracování osobních údajů nejdete na stránce http://www.otrokovice.cz/dp/id_ktg=1314. Informace pro klienty hodlající využít elektronický objednávkový systém Městského úřadu Otrokovice na odboru evidenčně-správním a dopravně-správním. Prostřednictvím této stránky Vám zpřístupňujeme moduly umožňující elektronické objednání pomocí internetu nebo zjištění možnosti Vaší obsluhy na Městském úřadě Otrokovice, odboru evidenčně-správním, budově 2 úřadu, nám. 3. května 1341, Otrokovice, a to v těchto agendách: - evidence obyvatel Elektronický objednávkový systém je v provozu v úřední hodiny a je přímo napojen na vyvolávací zařízení, které vydává klientům lístky k obsluze a následně je vyzve k příslušné agendě k obsloužení. Zjištěné a zobrazené informace jsou staré maximálně 120 vteřin. Kromě přímého objednávání do vyvolávacího systému na konkrétní termín pohodlně ze svého domova či kanceláře snadno získáte aktuální informace o počtu lidí čekajících ve frontách u jednotlivých vyřizovaných agend. Prostřednictvím tohoto modulu si můžete objednat obsluhu u příslušného okénka na určitý den a hodinu. Postup objednávky (klient provede objednávku na internetu v postupných krocích, kdy je systémem intuitivně naváděn)
1. Vyberete si požadovanou činnost. Storno objednávky lze učinit volbou "Smazat starou objednávku" přímo v modulu objednávání, a nebo nahlášením na email: nemcek@muotrokovice.cz DŮLEŽITÉ!
Pro přihlášení musíte zadat číselný kód nejdříve 10 minut před přiděleným časem objednání a nejpozději 10 minut po přiděleném čase objednání. Mimo tento interval (zmeškaný třeba jen o jednu vteřinu) program již přidělený kód nezná a proto jej nemůže akceptovat. V takovém případě se přihlaste jako běžný neobjednaný klient o lístek s požadovanou činností a budete obslouženi v pořadí došlých klientů.
|
Zobrazit vyhledávací formulář »
Konkrétní náměty a připomínky můžete zasílat na: jirankova@muotrokovice.cz
Celkem hlasovalo: 1838